نشست

با گرد همائی دانشجویان قشقائی دانشگاه هرمزگان جلسه مورخه ۳/۸/۱۳۸۶ روز پنج شنبه نیز به پایان رسید.این جلسه که با حضور عده کثیری از دانشجویان برگزار گردید گامی بود در جهت جهت دهی به فعالیت های این گروه و شناخت و معرفی دانشجویان جدید الورود.

 این جلسه  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای جعفر خلیلی آغاز و آقای هادی جهانپور یکی از دانشجویان ارشد دانشگاه  شروع جلسه را بر عهده گرفتند. ایشان در ابتدا با مقدمه ای از ایل و جوانان ایل سخنان خود را  آغاز نمودند و بر ایجاد همبستگی در بین دانشجویان و لزوم شناخت  چه بهتر ایل تاکید فرمودند.در این جلسه که با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد مهندس هاشمی از اساتید گروه عمران نیز حضور داشتند که گرمی خاصی به جلسه بخشیدند.

در این جلسه دانشجویان قشقایی بر تصمیم خود بر انجام فعالیت های جدی ترو البته ممکن تاکید کردند.که میتوان به برگزاری کلاس نوشتن زبان ترکی در آینده نزدیک اشاره کرد.

یکی از مهم ترین دست آورد های این جلسه میتوان به آشنایی بیشتر دانشجویان با هم اشاره کرد.در ضمن جلسه ئانشجویان به علاقه خود برای ادامه این گونه جلسات و هماهنگی با دیگر دانشجویان ترک زبان تاکید کردند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد